10 finom és egészség alapanyag: a csoki is közöttük van!

Mindenki szeretne finomat és egészségeset enni. Éppen ezért mutatunk 10 remek alapanyagot, amivel bármit is készítünk, az isteni és egészséges is lesz. Azért a mértékletességről semmiképpen se feledkezzünk meg!

1. Alma: Az almák tele vannak antioxidánsokkal, oldható rostokkal és tápanyagokkal, nem kérdés, miért szerepelnek listánkon.

2.  Mandula: A különféle magvak, de kiváltképp a mandula, nagyszerű forrása a fehérjének és az egészséges zsíroknak.

3.  Áfonya: A kis bogyókban rengeteg antioxidáns bújik meg, és még a puffadtság csökkentésében is segítenek.

4. Túró: A túró nagyszerű fehérjeforrás, könnyen emészthető. Már 20 dkg túró a szervezetbe juttatja a szükséges aminosavakat, jótékony a májra, az emésztésre, az anyagcserére és segít a méregtelenítésben.

5.  Étcsokoládé: A magas kakaótartalmú csokoládék kimagaslóan sok antioxidánst tartalmaznak, ráadásul csökkenthetik a szívbetegség kialakulásának kockázatát.

6. Tojás: A tojások tele vannak vitaminnal, ásványi anyagokkal és fehérjével, ezért ajánlott rendszeresen fogyasztani belőlük.

7. Grépfrút: A grépfrút rettentő egészséges, nemcsak magas folyadék- és rosttartalma miatt, hanem azért is, mert sok C-vitamint tartalmaz.

8. Zöld tea: A zöld teának megszámlálhatatlanul sok jótékony hatása van, nem hiába nevezik a föld legegészségesebb italának.

9.  Vörösbor: A vörösborban resveratrol található, amely a koleszterinszint csökkentését segíti – de csak mértékkel!

10. Avokádó: Az avokádóban több mint 20 féle vitamin és tápanyag található, ráadásul a legegészségesebb fajta zsírokat tartalmazza.

Fotó: Shutterstock

No comments


Leave a comment